Colorowo - Chlorofile


Cześć dziewczyny!

Przedstawiam Wam pierwszy lakier z mojej nowej kolekcji COLOUR ALIKE.

Jest to ciemna zieleń o metalicznym wykończeniu. 
 Dobrze kryje, na zdjęciach paznokcie pokryte dwoma warstwami lakieru.

Jeśli chodzi o wysychanie jest nieźle, choć mogłoby być lepiej.
Również jeśli chodzi o trwałość jestem trochę rozczarowana, liczyłam na dłuższą wytrzymałość:(
Lakier można kupić na stronie COLOROWO.
 Jeśli którejś z Was spodoba się ten odcień, aktualnie można go kupić w promocyjnej cenie 5,49PLN.
Ja trafiłam na -40% obniżkę i zapłaciłam tylko 3,29PLN.
P.S. Wybaczcie stan moich paznokci, ale zwyczajnie się połamały;)

OCENA: 4/5

Jak Wam się podoba kolor?

Pozdrawiam :)

10 komentarzy :

  1. mi się podoba ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety nigdy szczególnie nie przepadałam za zielenią, ale miałam kiedyś lakier podobny do tego, który prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj noszę taką długość paznokci, więc nie mam czego wybaczać. A kolor piękny, w ogóle cala ta seria jest niezwykle interesująca. Zauważyłam, że ciężko znaleźć ładną zieleń, jeśli chodzi o lakiery. Jakby wszyscy się uparli na jeden ton :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, szkoda, że szybko nie schnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie ładnie prezentuje się na paznokciach :) Ja sama nie przepadam za chodzeniem w takich odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutki :) A paznokcie, no cóż ...tak już jest, że się łamią ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka