Ulubieńcy lipca


Hej Kochani.

 W końcu przyszedł czas na przedstawienie Wam moich ulubieńców miesiąca lipca. W większości będą to kosmetyki do pielęgnacji, tylko jeden do makijażu:)


1. Pierwszym kosmetykiem, którego pokochałam jest Płyn micelarny 3w1 z Garniera. Większość z Was na pewno już go zna i jak ja bardzo polubiło. Jeśli nie, warto się w niego zaopatrzyć. Produkt ten jak obiecuje producent w łatwy i szybki sposób pomorze usunąć nam makijaż, a przy tym jest bardzo delikatny. Również na korzyść tego kosmetyku przemawia duża pojemność, bo aż 400ml. Może cena regularna nie jest najniższa (17,99 PLN), ale bardzo często drogerie organizują promocje.



2. Drugim kosmetykiem, o którym muszę wspomnieć jest Tonik do twarzy imbir i trawa cytrynowa z Orientana. Produkt ten stosowałam/stosuję głównie po obudzeniu do oczyszczenia twarzy, ale również odświeżam nim twarz w ciągu dnia. Cytrynowy zapach tego toniku naprawdę pomoże wszystkim śpiochom się obudzić;) Plusami tego produkt jest również to, że jest w 100% naturalny, nie zawiera alkoholu. Przeznaczony jest do cery mieszanej. 



3. Szukając dobrego kremu do twarzy na noc natrafiłam na ten produkt, a mianowicie Krem silnie regenerujący z kwasami omega i ceramidami na noc Oeparol. Pokochałam go od pierwszego użycia. Skóra twarzy rano była/jest cudownie nawilżona, mięciutka. Po zastosowaniu tego kremu nie ma mowy o przesuszonej skórze.



4. Oeparol Krem nawilżający pod oczy i na powieki  to kosmetyk, który w szybki sposób zregenerował, nawilżył mi przesuszoną skórę powiek.Od tamtej pory bardzo się polubiliśmy. Jest bardzo lekki, szybko się wchłania. Można go stosować pod oczy jak i na powieki. 



5. Ostatni produkt to już kosmetyk do makijażu. Jest nim Korektor Rozświetlający do twarzy i pod oczy Hean. Używałam/używam go głównie pod oczy. Świetnie maskuje cienie pod oczami, a przy tym rozświetla. Kolor mojego korektora to: 101 Porcelain




Co sądzicie o moich ulubieńcach, macie takie samo zdanie? 



6 komentarzy :

  1. taki tonik z Orientany przydałby mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten micel od garniera to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny od garniera to mój numer jeden, jest świetny :) co do korektora z hean, mi kiedy go używam łzawią oczy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie kosmetyki Oeparol. Już wiele dobre czytałam, więc czas najwyższy je wypróbować.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale na mojej liście znajduje się już micel z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka