Gel 4D mega gloss - Bell

 Hej Kochani, będąc ostatnio na zakupach dostrzegłam o to prezentowany przeze mnie dziś lakier. Jako, że dużo słyszałam o lakierach żelowych postanowiłam skusić się na jeden odcień.


Numer: 10
Cena: 8,90  PLN
Pojemność: 8 ml
Kolor: czerwień
  • Krycie: jedna, dwie warstwy
  • Pędzelek: mały, krótki, prosto ścięty, z łatwością sunie po paznokciach
  • Wykończenie: żelowe, z połyskiem, całkiem szybko wysycha
  • Wytrzymałość: dwa dni, z Top Coat'em cztery dni
  • Zmywanie: proste, bez przeszkód 
  • Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe


Bardzo fajny lakierek dzięki, któremu uzyskamy efekt „niesamowicie mokrych paznokci”. Niestety ma jedną wadę, brudzi paznokcie i skórki. Można temu zapobiec używając przed malowaniem bazy pod lakier.

Dostępne kolory:


18 komentarzy :

  1. świetny jest :) uwielbiam czerwone lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tych lakierów, chociaż liczyłam na lepszą wytrzymałość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bujna kolorystyka tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie kolorki bomba. Czerwony dla mnie cudo.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czerwień na paznokciach i ustach :) świetnie wygląda u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)) choć na dłuższych paznokciach wydaje mi się, że prezentował by się jeszcze lepiej :)

      Usuń
  6. Miałam ochotę na08 ale u nas nie było ;) wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tym lakierem ;) Dosyć fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czerwone paznokcie ;) Ale akurat powyższe lakiery mnie nie kuszą, jakoś nie mam przekonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna czerwień :) podoba mi się kilka kolorków z tej serii lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie błyszczy, ja jednak nie przepadam za czerwonym kolorem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ognista czerwień :) Błyszczy się jak jakiś żelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna jest ta czerwień, ale obawiam się że nie utrzymuje się na paznokciach zbyt długo . Ja wolę wydać ciut więcej i mieć lakier lepszej jakości. Ostatnio stawiam na Vinylux, cena też nie jest jakaś zawrotna http://www.prokosmetyk.pl/kategorie/116/Lakiery_Vinylux.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka