Suplement diety - Pure Collagen

  Hej Kochani, bardzo dawno nie było żadnego posta, pora to zmienić :) 



Dzięki portalowi Uroda i zdrowie miałam okazje przez ostatnie 1,5 miesiąca testować/zażywać tabletki Pure Collagen od NobleMedica.
Zestaw jaki otrzymałam, składał się z dwóch opakowań tabletek kolagenu i ślicznego serduszka. Jak na zdjęciu poniżej. 

  • Co mówi producent:
  •  Skład:
  • Kto może zażywać Pure Collagen?
Pure Collagen mogą zażywać wszyscy zarówno kobiety jak i mężczyźni w każdym wieku z wyjątkiem dzieci, kobiet w ciąży i matek karmiących.

  • Sposób użycia jest bardzo prosty, wystarczy przyjmować 4 tabletki dziennie czyli 2 tabletki rano i 2 tabletki wieczorem, popić wodą


  • Opakowanie jak widać to plastikowa buteleczka z zatrzaskiwanym wieczkiem. Dodatkowo każde wieczko posiada osuszacz gwarantujący pełnowartościowość produktu, co jest przydatne przy częstym otwieraniu i zamykaniu (nie utlenia się tabletka). Każde opakowanie zawiera 100 tabletek czyli jedno opakowanie starcza na 25 dni. 
Na pierwszy rzut oka tabletki wydają się całkiem spore, ale bez problemu się je połyka. Tabletek Pure Collagen na pewno nie da się pomylić z innymi tabletkami, a to za sprawą intensywnej rybiej woni. Spowodowane jest to tym, że kolagen nie jest podawany dodatkowej obróbce chemicznej niwelizującej zapach rybi.Tabletki również nie posiadają otoczki, co za tym idzie nie zawierają sztucznych barwników i konserwantów. Są bezsmakowe! 
Muszę się przyznać, że jestem dość sceptycznie nastawiona do wszelakich suplementów. Postanowiłam się jednak zgłosić do testów. Przekonał mnie naturalny skład Pure Collagen i duża zawartość kolagenu. Miało również znaczenie to, że jestem już po trzydziestce mojej skórze przyda się dodatkowa dawka kolagenu.
Pierwsze efekty zauważyłam po zużyciu pierwszego opakowania. Moja skóra stała się bardziej nawilżona, nie łuszczy się, promienieje, jest bardziej napięta. Również przyjmowanie kolagenu miało wpływ na stan moich włosów: błyszczą się, przestałam się martwić, że zostanę łysa :). Ten problem mnie już nie dotyczy, włosy przestały masakrycznie wypadać. Zauważyłam, także ich szybszy porost. Jeśli chodzi o moje paznokcie wzmożonego porostu nie zauważyłam. Zaobserwowałam jednak wzmocnienie płytki, stała się jakby twardsza. Myślę, że dalsze przyjmowanie suplementu Pure Collagen przyniesie jeszcze wiele dobrego dla mojego organizmu. Sumując, jestem bardzo zadowolona, cieszę się, że miałam okazję testować i poznać tak świetny produkt. Dziękuję NobleMedica:)

 Regularna cena to 54,00 zł + koszt przesyłki
Kod rabatowy: cena49 49zł (z wysyłką)

Zainteresowanych zapraszam na stronę NOBLEMEDICA

A Wy co sądzicie o suplementach diety? Warto je stosować?

5 komentarzy :

  1. Nie ufam żadnym suplementom diety. Koleżanka mojej mamy całe życie brała suplementy, nie jadła owoców tylko piła plusze rozpuszczane, co na dłuższą metę było przyczyną (jedną z wielu) jej poronienia.
    Jedyne co zjem od czasu do czasu to rutinacea:P i to jak choruję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez do witaminek podchodzę sceptycznie a Rutinacea jest totalnym syfem. Kupuj lepiej naturalna witamine C. Kolagen w tabletkach znam i używam i to nie witaminy a nasz czynnik mlodosci, nawilżenia, sprawności stawow wiec nie myl jednego z drugim. Plusze i witaminy bleee bo zdrowe odżywianie to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zażywam tabletki Pure Collagen i mam takie samo zdanie na ich temat jak Autorka Bloga.
    To naprawdę porządny suplement o porządnym składzie. Fakt - śmierdzi rybą, ale to mały minusik w całym morzu plusów. Bardzo poprawiła mi się po nim cera, wygładziła się, ujędrniła, niedoskonałości, które lubiły mi wyskakiwać teraz praktycznie w ogóle się nie pojawiają. Włosy rosną szybciej i zdecydowanie mniej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że istnieją blogi i można przed zakupem poczytać opinie o różnych produktach i nie trzeba kupować w ciemno :) . Bardzo mnie zainteresował ten Pure Collagen. Przyznam, że wcześniej nie słyszałam o kolagenie w formie doustnej. Kiedyś używałam kolagenu zewnętrznie.
    Poważnie zastanawiam się nad zakupem, może to być fajne uzupełnienie pielęgnacji zewnętrznej.

    OdpowiedzUsuń
  5. dlatego sprawdzajcie co bierze, są przebadane preparaty na rynku, a nie jakieś dziadostwo produkowane w piwnicy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka