Rossmann -40% na produkty do makijażu i kosmetyki do pielęgnacji twarzy

  Witajcie:)

Od wczoraj w rossmannie trwa obniżka -40% na wszystkie produkty do makijażu i kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Ja skorzystałam i kupiłam kilka produktów do makijażu. Promocja będzie trwała do 30.05 lub do wyczerpania zapasów.



  Kupiłam zatem:
  • Podklad Bourjois 123 Perfect nr 52 Vanille 29,99 zł
  • Loveli Róż BLUSHER 5,19
  • Loveli Puder naturalny w kamieniu Golden Gloro 5,69 zł
  • Wibo Pogrubiająca maskara, unosząca rzęsy Lift Lash XXL VOLUME 5,89 zł
  • Wibo Brązowy żel stylizujący do brwi 5,69 zł
  • Wibo Czarny eye liner 4,39


  • Wibo Lakier French Manicure Nr1- 3,89 zł
  • Wibo Lakier French Manicure Nr2 -3,89 zł



  • Skorzystałam jeszcze z okazji i kupiłam Szampon  Intensywnie Pielęgnujący z Isana w promocyjnej cenie 3,99 zł. To by było na tyle :)


Pewnie, to nie koniec zakupów i wrócę jeszcze do Rossmanna ;)
Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka