Druga Nominacja do Liebster Award



Hej:)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez KOLOROWY ŚWIAT MAMY, serdecznie dziękuję :)

Pytania, na które mam odpowiedzieć:

1. Bez czego nigdy nie wyjdziesz z domu?
- bez telefonu

2. Ulubiony kwiat?
- frezja

3. Ulubiony zespół?
- nie mam

4. Ile czasu dziennie siedzisz przed komputerem?
- dużo

5. Jak często kupujesz coś wyłącznie dla siebie?
- rzadko

6. Czy chciałabyś cofnąć się w czasie i dlaczego?
- nie

7. Czy chciałabyś zamieszkać na innej planecie? Jeśli tak, to jak ją sobie wyobrażasz?
- nie

8. Rower czy rolki?
- rower

9. Ulubiony cytat?
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest."

10. Torebka: duża czy mała?
- duża

11. Jak spędzasz wakacje?
- na działce z córeczką


Moje pytania:

1. Czemu założyłaś bloga?
2. Znak zodiaku?
3. Ulubiony środek transportu?
4. Masz jedno jedyne życzenie do spełnienia: czego sobie życzysz?
5. Rozważna czy romantyczna - co bardziej do Ciebie pasuje?
6. Ulubiony gadżet?
7. Styl ubierania, który najbardziej lubisz?
8.  Piosenka, która zawsze poprawia Ci  nastrój?
9. Ulubione blogi, które lubisz czytać(podaj trzy)?
10. Oszczędzanie czy wydawanie?
11. Czy wierzysz w duchy?


Nominowane blogi:

6 komentarzy :

  1. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ :) TO BARDZO MILE UCZUCIE TAKA NOMINACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :) Gdy tylko się zastanowię nad odpowiedziami chętnie dodam notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację ale ja już wcześniej byłam nominowana

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację! Miło wiedzieć że ktoś docenia mojego bloga ^^
    Odpowiem najszybciej jak się da!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka