Pachnące umilacze do kąpeli


Mam przyjemność zaprezentować Wam dwie Musujące kule do kąpieli ręcznie robione Jardins de Provence, kupione przeze mnie w Biedronce za cenę 3,99 PLN/165 g (1szt.)
W sprzedaży dostępne były cztery warianty zapachowe kul: z woskiem pszczelim, z płatkami róż, z kwiatem rumianku i z suszem herbacianym.

Ja wybrałam dla siebie 2 kule:


  • Kulę z woskiem pszczelim  

SKŁAD:

Sodium Bicarbonate(Wodorowęglan sodu  jest białym ciałem stałym, które jest krystaliczna , ale często pojawia się w postaci drobnego proszku. Ma lekko słony, zasadowy smak przypominający sody ( węglanu sodu), Citric Acid(Kwas cytrynowy), Sodium Sulfate(Siarczan sodu sodowa sól kwasu siarkowego), Butylospermum Parkii(Masło Shea), GrapeSeed Oil(Olej z pestek winogron), Parfum(Zapach/Aromat), Avocado Oil(Olej z Avokado), Hexyl Cinnamal(Nienasycony aldehyd aromatyczny. Imituje zapach jaśminu.), Coumarin-Kumaryna(Związek organiczny z grupy laktonów (lakton kwasu o-hydroksycynamonowego) o przyjemnym zapachu wysuszonej trawy. Występuje w wielu roślinach z rodziny traw, storczykowatych, motylkowatych, jasnotowatych.), Limonene(Odpowiedzialny jest za zapach cytryn, znajduje się głównie w jej skórce. )

  • Kulę z płatkami róży

SKŁAD:

Sodium Bicarbonate(Wodorowęglan sodu  jest białym ciałem stałym, które jest krystaliczna , ale często pojawia się w postaci drobnego proszku. Ma lekko słony, zasadowy smak przypominający sody ( węglanu sodu), Citric Acid(Kwas cytrynowy), Sodium Sulfate(Siarczan sodu sodowa sól kwasu siarkowego), Butylospermum Parkii(Masło Shea), GrapeSeed Oil(Olej z pestek winogron), Parfum(Zapach/Aromat), Avocado Oil(Olej z Avokado), Hexyl Cinnamal(Nienasycony aldehyd aromatyczny. Imituje zapach jaśminu.), Geraniol(Nienasycony alkohol alifatyczny z grupy terpenów. Imituje zapach pelargonii.), Limonene(Odpowiedzialny jest za zapach cytryn, znajduje się głównie w jej skórce. ), Alpha-Isomethyl Ionone(Składnik kompozycji zapachowych)

SPOSÓB UŻYCIA:

Wyciągnij kulę z folii ochronnej, następnie wrzuć ją do wanny z ciepłą wodą. Unikać kontaktu z oczami!

MOJA OPINIA:

Obydwie kule pachną cudownie, nawet przed zdjęciem opakowania unosił się w łazience przyjemny zapach.
Kule są bardzo dobrze zapakowane, w ściśle przylegającej, przezroczystej folii, którą nie tak łatwo zdjąć, na pewno przydadzą się nożyczki. Podczas rozpakowywania kula się kruszy,jednak nie jest to żaden problem. Do produktu dołączona jest informacja. Wszystkie kule są koloru białego, więc nie zawierają barwników, z czego się bardzo cieszę.
Po wrzuceniu do wody, bardzo szybko się rozpuszczają/musują, a olejki w nich zawarte unoszą się na wodzie (nie osiadają na wannie), dodatkowym umilaczem (raczej dla oka) są pływające dodatki: wosk pszczeli czy płatki róż. Skóra po kąpieli dzięki olejkom jest nawilżona i ładnie pachnie.
Dużym plusem jest również cena, która jest niewygórowana.
Czy kupię ponownie? Raczej tak, uwielbiam rozpieszczać się podczas kąpieli, niestety muszę czekać, gdy znów pojawią się w Biedronce:)
 
 OCENA: 4/5


Co myślicie o tych kulach? Może same takie posiadacie w swojej łazience?  Pozdrawiam :)

16 komentarzy :

  1. Mam oby dwie kule :) Skusiłam się na cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wzięłam sobie tą z plastrem wosku:) I kąpanie się z nią było bardzo miłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jest to jedna z ich zalet, aby tak intensywnie i pięknie pachnieć :)

      Usuń
  4. Ostatnio kupiłam dokładnie te dwie same wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kusicie tymi kulami!
    A ja biedna, nie posiadam wanny, jedynie prysznic ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bidulka ;) ja sobie nie wyobrażam życia bez wanny ;)

      Usuń
  6. Ale bombowe kule. Bardzo chciałabym je wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie w niektórych biedronkach jeszcze je można znaleźć :)

      Usuń
  7. świetne te kule,nie trafiłam na nie w biedrze,ale moze kiedyś;)

    zapraszam do wspolnej obserwacji;)
    A takze na moje rozdanie
    pozdrawiam;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że znów pojawią się w Biedronce :)
      z zaproszenia chętnie skorzystam :D
      już idę do Ciebie ;)

      Usuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka