Próbki - BingoSpa

Cześć!

Jak Wam idą przygotowania do Sylwestra? Ja zamiast szykować się na imprezę nadrabiam zaległości.
Ale co zrobić, czasem tak bywa;) 
Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania sześć próbek od BingoSpa. Szkoda, że nie są to produkty pełnowymiarowe:(  A więc nie będzie to recenzja, ale moje powierzchowne odczucia.

Ten produkt jest przeznaczony do wykonania zabiegów `body wrapping`. Czyli dla osób chcących się pozbyć cellulitu, polecany jest również osobom z nadwagą lub po intensywnym odchudzaniu, u których skóra jest mało elastyczna, przesuszona, ze skłonnością do wiotczenia. Wiele osób jest z tego produktu bardzo zadowolonych, podobno produkt naprawdę potrafi zdziałać cuda. Nie jest on jednak dla wszystkich! Dlaczego? Koncentrat jest bardzo silny, może wystąpić reakcja alergiczna. W tym przypadku próbka produktu bardzo się przyda do wykonania testu alergicznego. Koncentrat ma intensywny zapach cynamonu, a nałożony na skórę mocno piecze i grzeje. Moja skóra po takim zabiegu była intensywnie czerwona, na szczęścicie po godzinie zaczerwienienie zniknęło, a alergia na ten produkt się nie pojawiła. Jeden minus to bardzo wysoka cen!
Kolejny produkt do walki z cellulitem na brzuchu, udach i pośladkach. Serum ma bardzo przyjemny zapach, wyczuwam brzoskwinie. Bardzo fajnie rozprowadza się na skórze i bardzo szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej powłoki na ciele.  
Od BingoSpa również otrzymałam próbkę Kremu na cellulit i rozstępy. Konsystencja kremu jest lekka, a więc z łatwością się rozsmarowuje na skórze, nie pozostawia tłustego filmu. Produkt ma bardzo przyjemny zapach. Jeśli chodzi o działanie nie mogę się wypowiedzieć. 
Ostatnia próbka, którą otrzymałam zawierała Delikatnie złuszczający krem na noc z kawasami AHA, ma on za zadanie redukować zaskórniki i zmniejsza rozszerzone pory, reguluje wydzielanie sebum. Dzięki właściwościom złuszczającym naskórek, ogranicza ilość wyprysków i blizn potrądzikowych. Krem jest zalecany do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej z tendencją do powstawania zaskórników. Produkt ma delikatny zapach i lekką konsystencję. Bardzo szybko się wchłaniała, a skóra po nocy stała się miękka i odżywiona.
Zapraszam na stronę BingoSpa i  Fanpage !!!

Miałyście może okazję używać, któregoś z tych kosmetyków w wersji pełnowymiarowej? Jakie są Wasze wrażenia?


3 komentarze :

  1. niestety żadnego z tych produktow nie mialam, ale mam nadzieje, ze uda mi sie ktorys w najblizszym czasie przetestowac ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie miałam żadnego, szkoda, że próbki, bo tak naparwdę działania nie można stwierdzić po użyciu takiej ilości produktu co najwyżej sprawdzić czy nie uczula, jak pachnie itp...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Bingo Spa tak słabo się postarało ;/
    Nie miałam żadnego produktu do tej pory.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka