Pachnący zmywacz do paznokci

Hej:)
Kolejnym produktem, który ostatnio kupiłam w Biedronce jest Perfumowany zmywacz do paznokci w płatkach bez acetonu FERITY Style Pen. Ja wybrałam dla siebie zmywacz o zapachu wanilii, ale też można kupić o zapachu pomarańczy, cytryny, jagody, truskawki i kokosa. Zapłaciłam za niego 3,99 PLN.


OBIETNICA PRODUCENTA:
Intensywnie owocowe, urzekające i niezwykle wygodne w użyciu płatki.
Możesz zabrać je ze sobą wszędzie i korzystać z nich bez obawy o odstraszający, nieprzyjemny zapach.
Nie zawierają acetonu, są łagodne dla skórek i płytki paznokci, nie wysuszają, pozostawiają świeży zapach.


Pudełeczko jest bardzo fajne, lekkie, niewielkie, plastikowe, okrągłe, które łatwo się odkręca. Po otwarciu ukazują nam się 32 cienkie płatki.


Jak widać na zdjęciu są okrągłe, niewielki, bardzo cienkie,  przezroczyste, koloru białego, bardzo mocno nasączone, o intensywnym zapachu wanilii. 

SKŁAD:
Propylene Carbonate[Węglan propylenu stosuje się w wielu syntez i zastosowania jako polarny, aprotonowy rozpuszczalnik.], Water[Woda], Fragrance[zapach]

DOSTĘPNOŚĆ: Pana Kota Sklep

MOJA OPINIA:
Może zacznę od tego, że nie spotkałam się jeszcze ze zmywaczem do paznokci w formie płatków, ale muszę przyznać, że produkt bardzo fajny, bardzo poręczny, dzięki niewielkim rozmiarom można go zabrać wszędzie ze sobą. Płatki mają bardzo ładny, intensywny zapach waniliowy, nawet przy zamkniętym opakowaniu można go wyczuć. Jeśli chodzi o zmywanie lakieru, spisuje się na medal, nie miałam żadnego problemu z usunięciem go z paznokci, a przy tym jest delikatny dla skórek i paznokci. Pozostawia na paznokciach tłustą warstwę, mnie akurat to odpowiada. 100% podpisuję się pod tym co obiecuje producent.

OCENA: 5/5 

16 komentarzy :

  1. wczoraj pisałam o kokosowym, tylko moja recenzja jest dość rozbudowana :) A dostępność to też Hebe i niedawno jeszcze Biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:) Niestety u mnie w mieście jeszcze nie ma Hebe, a w Biedronce widziałam je jeszcze wczoraj:D

      Usuń
  2. Ale fajny produkt. Chyba przetestuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same, tylko jagodowe ;) Świetny bajer do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro od razu lece po to do biedrony :DD
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sobie wziąć te płatki, ale ostatecznie nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam o zapachu jagody i naprawdę polecam! :) nareszcie mój narzeczony nie stęka już, że zasmrodzę cały pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wyjazdy. Mi się nigdy nie chce zabierać zmywacza, bo boję się, że rozleje się w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomarańczkę, zapach boski, wanilia niestety nie dla mnie ;) Aczkolwiek ta warstwa pozostając po zmywaniu mnie dobija :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka