Zakupy

Hej:) 

Jak ślicznie słoneczko świeci, od razu lepiej się robi. Ale do rzeczy! Już od dawna czytam pozytywne opinie na temat Drożdżowej maski do włosów Receptury Babci Agafii i wreszcie się skusiłam, trochę to trwało:D Maska ma za zadanie przyśpieszyć nam wzrost włosów. Kosztowała mnie: 18,00 PLN za 300 ml. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.


Drugim produktem, który wrzuciłam do koszyka było Mydełko Aleppo z glinką Ghassoul i olejkiem Arganowym. Miałam już do czynienie z mydełkiem Aleppo, tylko bez dodatków, więc wiem że będzie mi odpowiadało. Wiecie chyba przecież jakie super działanie oczyszczające ma dla skóry glinka Ghassoul ( samą glinkę od dawna używam jako maseczkę na twarz), a olejek Arganowy nawilża, przywraca skórze blask i młodość.Kosztowało mnie: 14,00 PLN za 100 g.


Obydwa kosmetyki kupiłam w LAWENDOWEJ SZAFIE. Kosmetyki bardzo szybko do mnie dotarły! Fajny sklep, duży wybór naturalnych kosmetyków. Warto zajrzeć!

Używałyście już któregoś?


3 komentarze :

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka