Dzisiejsza poczta

Cześć:)

Pisałam Wam na Facebooku w piątek o otrzymaniu wiadomości o zakwalifikowaniu się do nowej kampanii  "Czekoladki Danusia" na stronie TALK MARKETING (jest to moja pierwsza kampania), a dziś już są u mnie. 
Brawo dla firmy za szybkość i profesjonalizm:)


Paczka TALK AGENTKI zawierała :
  • Informator Talk Agentki
  • Płytę DVD Talk Agentki, z filmem "TO ZNOWU TY", do obejrzenia z koleżankami :)
  • Kilka ulotek o czekoladkach Danusia
  • Dziewiętnaście czekoladek Danusia:
  • sześć tabliczek czekoladek Danusia z nadzieniem ajerkoniaku
  • sześć klasycznych deserowych tabliczek czekoladek Danusia, z nadzieniem czekoladowo-orzechowym
  • siedem tabliczek czekoladek Danusia nadziewanych likierem kawowym




Czy miałyście okazję testować jakiś produkt dzięki tej firmie? Jadłyście kiedyś Czekoladki Danusia, jak Wam smakowały? :))

15 komentarzy :

  1. nie jadłam nigdy Danusi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam :) ja uwielbiam danusię, ale miętową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie przepadam za nadzieniami miętowymi:)

      Usuń
  3. przepyszna przesyłka :)
    nie miałam przyjemności testować produktów dzięki tej firmie, bo na rynku jest trochę tych firm z którymi można przetestować różne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te produkty. Niezwykle pyszna przesyłka. Mrrrr... Chociaż ja się cieszę, że takiej nie dostałam. Zaraz bym wszystko zeżarła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się powstrzymam i zostawię kilka czekoladek dla innych, niech mają a co;)

      Usuń
  5. oooo ale pyszna przesyłka :) zazdraszczam - choć w sumie na diecie "bezsłodyczowej" jestem hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo szkoda, że ich nie lubisz;)
    co do paczki naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo smaczne testowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka