Podsumowanie Akcji Maliny - Paździenik Miesiącem Maseczek Sezon 2

Hej Dziewczyny:)


W końcu przyszedł czas na podsumowanie AKCJI MALINY- PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK SEZON 2.
Muszę się przyznać, że dzięki tej akcji miałam większą mobilizację do ich stosowania.
Zazwyczaj zapominałam ich używać, albo zwyczajnie mi się nie chciało.
Udało mi się przetestować aż, a może tylko sześć maseczek/peelingów do twarzy:))

Oto one:

Nie o wszystkich maseczkach mogę powiedzieć, że się sprawdziły i przyniosły znaczną poprawę stanu mojej skóry, jednak moim ulubionym produktem do pielęgnacji twarzy został:

KOKOSOWY PEELING POLINEZYJSKI Z ZIARENKAMI PIASKU Z WYSP BORA-BORA Z BIOCOSMETIC

Brałyście udział w tej akcji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.

3 komentarze :

  1. nie brałam udziału w akcji, ale poczytałam dużo opinii o maseczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Twojego ulubieńca i bardzo go lubię. Za zapach, za zdzieralność, za przyzwoitą cenę.
    Sama również napiszę podsumowanie. Tylko muszę się zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie brałam udzialu w akcji i jestem strasznie nie systematyczna w stosowaniu :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka