Wibo Wild Thing


W wrześniu w Rossmannie pojawiła nowa limitowana kolekcja lakierów Wibo Wild Thing, w której do wyboru jest aż 5 zestawień kolorystycznych. Kolekcja jest inspirowana dzikością natury i trendami w manicure. Czaruje ona zestawem do przygotowania awangardowego manicure velvetowego. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie koło takiej nowości i wybrałam dla siebie jeden zestaw:)


  • Lakier bazowy z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia

  • Numer:
  • Cena: 5,99 PLN
  • Pojemność: 8,5 ml
  • Krycie: 2 warstwy
  • Pędzelek: smukły, prosto ścięty
  • Wykończenie: jednolite i równomierne, z połyskiem
  • Wytrzymałość: około czterech dni
  • Zmywanie: nie barwi płytki paznokcia
  • Dostępność: szafa Wibo - Rossmann


  •  Velvetowa posypka Nail Effect Powder


  • Nazwa: SEXY WAMP
  • Cena: 8,69 PLN
  • Wytrzymałość: 2 dni
  • Pojemność: 0,6 g


Na pudełeczku można również znaleźć instrukcję jak wykonać manicure WILD THING:




Jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo:)

10 komentarzy :

  1. Podoba mi się taki efekt "zamszu" na paznokciach, ale czytałam już na wielu blogach, że wystarczy umyć naczynia i wszystko schodzi ;D także może ładnie wygląda, ale kompletnie niepraktyczne, dlatego raczej się nie skuszę ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam wczoraj w Rossmanie i widziałam ten lakier, ale nie zwróciłam większej uwagi, a szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ciekawy efekt, choć osobiście chyba się nie skuszę ;) (zwłaszcza, że nie widziałam go nigdzie u siebie)

    OdpowiedzUsuń
  4. może będę jedyna, ale ten efekt w ogóle do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go przetestować i ciągle nie mogę się do tego zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam nad nim w sklepie, ale jakoś nie byłam przekonana, jednak u Ciebie wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda ale ja nie mam cierpliwości aby się w to bawić, wolę użyć lakieru piaskowego i mam jakiś tam efekt od razu ;p Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka